کاکی 98
 

شنیده شد که نیروی انتظامی در دراستای طرح امنیت اجتماعی، با سازندگان ، فروشندگان و استفاده کنندگان سلاح سرد برخورد خواهد کرد. با این کاریکاتور یک شوخی با این طرح کرده ام. البته یه وقت خدای نکرده فکر نکنید که می خواستم رستم رو جزو اراذل و اوباش حسابی کنما ! این فقط یک شوخی با رستم و نیروی انتظامیه .(شوخی شوخی با نیروی ضربت پلیس هم شوخی؟!انگار امروز تنم خیلی می خاره باید حتماً برم حموم !) در ضمن در بین اسلحه های جناب رستم خنجرش دیده نمیشه ، گمونم تو پهلوی سهراب جا مونده باشه! در پایان این بیت شعر رو هم بشنوید که یادم رفت توی کاریکاتور بچپونم:( چنین گفت رستم به اسفندیار برای نجاتم سند را بیار!!)

دوباره سلام . امروز می خوام درباره دایناسورها بگم و اینکه چطور این موجودات
دوست داشتنی به طور مرموزی کره ی زمین رو ترک کردند و نابود شدند. واقعاً هنوز هم
دانشمندان علت اصلی انقراض اونها رو نمیدونند . من پس از تحقیقات چندین ساله به یک
سری از مدارک غیرقابل اثبات! رسیده ام که علت مرگ دایناسورها رو تشریح میکنه. قسمت
اولشو ببینید…..

برای دیدن تصویر بزرگتر مرحمت فرموده و اینجا را کلیک نمائید.

تا حالا خودکشی مار رو دیدید ؟ این کاریکاتور رو توی یک سایت دیدم گفتم بذارم
اینجا شما هم ببینید

عکاس پاریسی مالو آکا حرفه هایی که ممکن است یک کودک در آینده در آن مشغول بکار شود را تجسم کرده است.//او از نگاه یک پدر و مادر به این کودکان نگاه کرده و او را در لباس حرفه های مختلف تجسم کرده است.//اینکه سرنوشت چه مسیری را برای هر کس رقم خواهد زد اصلا مشخص نیست و فکر کردن به آن نیزهمیشه با نگرانی همراه خواهد بود .//در هر صورت او در این پروژه عکاسی این مسئله را بصورت طنز بیان کرده است.//حرفه هایی مانند دکتری ، کشیش ، ورزشکار و حتی گاو باز را در این عکسها در نظر گرفته است.//باقی عکسها را خودتان حدس بزنید



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 36288
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User